Strona głównaAktualnościNowa wersja rejestracji internetowej

Nowa wersja rejestracji internetowej

Informacje o rejestracji elektronicznej na wizytę

Korzystanie z Interaktywnego Panelu Pacjenta "Umów się na wizytę!" jest bardzo proste - wystarczy, że wybierzesz specjalistę oraz typ wizyty, na którą chciałbyś się umówić, a następnie znajdziesz termin wizyty, który najbardziej Ci pasuje.

 

Uwaga: by można było się umówić trzeba mieć w systemie swoje konto. (czyli kartotekę lekarską uzupełnioną o adres email).

 

Jeżeli dana osoba posiada u nas dokumentację (BYŁA JUŻ NA WIZYCIE LEKARSKIEJ) to preferujemy by jednorazowo uzupełniła swój adres e-mail (np. pisząc ze swojej skrzynki na adres gabinet@sztenc.pl, podając swoje dane osobowe, adres i datę urodzenia). Próba zakładania nowego konta będzie powodować konflikt w numerze PESEL, więc preferujemy uzupełnienie o adres e-mail. Po uzupełnieniu przychodzi na skrzynkę pocztową informacja o aktywnym koncie.

Rezerwacja polega na wybraniu specjalisty oraz typu wizyty, na którą chciałabyś się umówić, oraz terminu terminu wizyty, który jest dostępny w danym dniu. Po kliknięciu w wolny, pasujący termin pojawia się okienko do zalogowania w którym trzeba podać adres E-mail i postępować zgodnie z pojawiająca się instrukcją.

 

 

 

Osoby które nie mają u nas kartoteki (NIGDY JESZCZE NIE BYŁY) muszą ją założyć!!

Sposób preferowany:

Należy wybrać

: "Umów się na wizytę!" i w wyskakującym okienku l lewym dolnym rogu wybrać " Załóż konto" i uzupłenić dane niezbędne do wizyty lekarskiej

 

 

(UWAGA jeżeli przy danej dacie nie pojawiają się dostępne terminy to znaczy że w tym dniu nie ma możliwości zarezerwowania terminów, terminy są nieraz dostępne za 1-2 dni, a nieraz za więcej niż miesiąc, trzeba więc klikając w poszczgólne dni kalendarza znaleźć dzień w którym są wolne terminy)




W RAZIE REZYGNACJI Pacjentka może sama "wykreślić" się z zarezerwowanego terminu,

logując sie do panelu rezerwacji.

 

 

Proszę o poważne potraktowanie faktu rezerwacji, gdyż rezerwując dla Pani termin, niekiedy zmuszeni jesteśmy odmówić przyjęcia osobom z istotnymi problemami zdrowotnymi.

 Podchodzimy do pracy bardzo odpowiedzialnie  i tego samego oczekujemy od pacjentów; nie traktujemy poważnie osób, które zawiadamiają nas w ostatniej chwili że nie mogą się zgłosić na zerezerwowaną wizytę.

CZY MUSZĘ TELFONICZNIE POTWIERDZAĆ WIZYTĘ Absolutnie nie. Celem rejestracji internetowej jest odciążenie recepcji od dużej ilości telefonów.