Elektroniczna recepcja

Możesz sprawdzić kiedy byłaś na wizycie, umówić termin wizyty lub samodzielnie go zmienić. Wszystkie funkcje dostępne po zalogowaniu się. Niebawem w ten sposób sprawdzisz swoje wyniki! zapraszamy

Korzystanie z Interaktywnego Panelu

Korzystanie z Interaktywnego Panelu Pacjenta "PANEL PACJENTA!" jest bardzo proste

 

Preferowana kolejność przy rezerwacji wizyty.

1/zalogowanie się [PANEL PACJENTA] [ZALOGUJ SIĘ]

Jeśli nie masz kartoteki należy ją założyć, lub tylko uzupełnić o adres email (informacja na końcu)

2/umów wizytę

3/wybranie kategorii i typu wizyty

4/wybranie terminu

5/zarezerwuj

6/dziękujemy za złożenie rezerwacji

 

MOŻLIWE PROBLEMY Z ZAKŁADNIEM NOWEGO KONTA

1/ Problemy pojawią się u osób które już były gabinecie (nawet 20 lat temu), a nie uzupełniły adresu email . Próba zakładania nowego konta będzie powodować konflikt w numerze PESEL gdyż nie może być dwóch pacjentów z takim samym PESEL. W takich sytuacjach preferujemy by jednorazowo uzupełnić swój adres e-mail (np. pisząc ze swojej skrzynki na adres gabinet@sztenc.pl, podając swoje dane osobowe, adres i datę urodzenia).

2/ OSOBY Z TZW CZARNEJ LISTY. Problemy z rezerwacją i zakładaniem konta  pojawią się u sosób które zarezerwowały wizytę i nie zgłosiły się na wizytę. (system autmatycznie przypisuje je do czarnej listy). Kolejna rezerwacja jest możliwa wyłacznie po uzgodniu z recepcją. Wymagane jest wczesniejsze dokonanie przedpłaty a konto kolejnej wizyty, która przepada w razie kolejnego niezgłoszenia się.


 

PONIŻEJ SLAJDY Z KOLEJNYMI ETAPAMI

 

.